lørdag 4. oktober 2008

Uforstålig?


I går kveld når Marinte kom, lagde vi noe mat og satt på filmen etter charter feber. Vi begynnte å se og tenkte allverden, filmen var rett og slett merkelig, etter en time kunne vi fremdeles ikek skjønne noe av filmen altså den the nines som jeg leide. Så kom brått Robin og Arneberg en tur og så filmen ferdig med oss å en annen film. Så dro de vel i to tiden. Så skulle jeg og Martine opp å se annen film, Martine brukte så lang tid påå finne film at når vi endelig satt på filmen var jo jeg trøtt. Det var hvertfall ikke Martine, hu satt på slik harry musikk og begynte og synge osv to timer etterpå hu og holdt meg våken så og si hele natten, elelr jeg fikk sove slike små biter ibalnt. Men men hu er søt å må jeg si.

Sto opp kl 11 i dag, men vekket ikke Martine før kl halv ett for da var jeg ferdig og dusje og klepåmeg og trengte kun og sminke meg og fikse håret. Så gikk vi ned og lagde oss egg og bacon til frokost, tok to bussen til byen. I byen ga jeg tilbake den ufortåelige drit filmen vi hadde sett dagen før og leide en ny. En eller annen komedie med Jim Carrey som jeg skal se på i kveld når Robin kommer.

Etter det tok jeg turen til Thea var der til kl halv seks så en kjapp tur innom byen for å møte Jørn til Thea. Så en snar tur til fredrikstad for å hilse på Malin. Som jeg ikke har sett på en mnd tid, så var koselig å se henne igjen. Så tok jeg halv åtte bussen til sarpsborg og gikk hjem fra byen. Nå kom jeg vel inn døra for en 20 min siden og har nesten nettopp hengt opp noe klær.

Hmm.. Får håpe Robin kommer om ikke så lenge, er så stille i huset når jeg er helt alene, eneste lyden jeg hører er liksom musikken ellers er det helt stille her! jaja, Håpe på bedre vær gjør jeg fortsatt, synes det er så ukoselig når det regner og blåser hele tiden.

blogges.

1 kommentar:

Lise Lotte sa...

Hørtes koslig ut ^^ :P