torsdag 16. oktober 2008

lovely feeling.



Etter skolen dro jeg til kafe drakk en kafe latte-sjokolade, kokkos. Så frisøren, stripet etterveksten, farget øyenvippene.åh for en deilig følelse det er å få vekk ettervekst og få et flott hår igjen. Så dro jeg med meg Thea en liten halv time til fredrikstad for å kjøpe meg en topp, på h&m lilla/svart stråpp løs tube aktig. Skulle egentlig legge ut bilde, men tlf ville ikke legge de inn på dataen. Så tok vi en snar tur til Mc Donalds, kjøpte en dobbel cheese burger og en fruit-youghurt.

Så kom pappa hentet meg i byen. Kom hjem dusjet, så skulle jeg egentlig ta en buss til Robin på kvelden, men besemor og bestefar kom brått fra Mo i Rana i dag , så mamma synes jeg kunne være hjemme i dag da:/ jaj, får jo sett han i morgen<3

Nå sitter jeg og ser på sesong premiere med Prison Break, flott flott.


Åh vi har denne uken fått gratis frukt på skolen, spiser masse epler, pærer og gulerøtter, nam. Så på film på skolen i dag- mannen som elsket yngve, sett den to ganger før, men filmen er jo bra så hei hvorfor ikke.

hva synes dere om gratis frukt på skolen?

1 kommentar:

Signe marie sa...

Bortsett fra at du og Ine IKKE KLARTE å holde kjeft var filmen bra ja:p