mandag 27. oktober 2008

sliten.


Fikk tilbake matte prøven i dag, strøk ikke, å da er vel jeg egentlig fornøyd, siden jeg kan si meg enig i at matte er en uforstålig ting fra min side.

Etter skolen, kjørte mamma meg til storbyen hvor jeg kjøpte meg svarte lave ugg's. Så leverte jeg filmene, dro der etter til bakeren. Så nye huset hvor vi skal flytte til en gang i desember, nå driver de kn og pusser opp ALT!

Mamma lurte på om jeg kunne hjelpe til å male rommet og stua mi, litt av denne uken. Malte i over fire timer i dag. Kom hjen for timer, så top model og tok en dusj. Nå skal jeg rett og slett legge meg er drit sliten.

Noen som er fornøyde med ugg'sene sine?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, mine er dritsøte, fake tho!;)

Anonym sa...

like greit det, billigere ;D

Anonym sa...

Jeg har brune lave uggs! veldig fornøyd :D

Monica sa...

mine er fake ;p
har to grunner til å kjøpe fake.
1. det er billig
2. De ekte er laget av saueskinn ( esier seg selv )