søndag 12. oktober 2008

I love my bby<3



Våknet i dag, solen skinte inn i ansiktet mitt, første jeg ser er fint vær! Åh hvor glad jeg ble, så snur jeg meg, andre jeg ser er en snorkende Robin. Han var ille søt der han lå å snorket for seg selv. Han våknet etter en stund satt på film og så bare lå vi der å slappet av. Litt senere gikk jeg på bade og fikset meg osv. Så, så vi på noen filmer. I seks tiden eller noe kom ståle en tur. Med Thea og Veronica.

Så stakk vel de, og dro med seg Pat slik i halv syv tiden. Litt over syv måtte jeg gå, for å rekke den dumme bussen, som i tilleg selvfølgelig skulle ta hele runden. Når jeg kom til byen leverte jeg filmene, pluss at jeg leiet en ny- Lønsj. Noen som har sett den? Så kjøpte jeg meg en kebab på campino, lenge siden jeg har smaket kebabaen deres, siden jeg spiste den så mye i fjor sommer. Ble hentet av mamma og Tom i byen slik åtte.

Å nå har jeg så og si nettopp kommet inn døra, skal hoppe i dusjen. Forså og se på filmen jeg leide, kanskje noe is? Nam.

Så blir det nok bare å legge seg, natta folkens.

2 kommentarer:

Ine Therese sa...

koslig å høre at du har hatt en fin helg, og kost deg med Robin :- )! ses vi imorgen vettu<3

Signe marie sa...

Jeg har sett lønsj vettu :)
Jeg synes vel personlig at den var litt DYP.. Og at jeg følte jeg manglet noe, men lett underholdning :p