søndag 5. oktober 2008

Så var ferien så og si slutt.

Robin ble hentet tili i dag, ca kl ett, søstra var ute og kjørte og de skulle til svergie eller noe.

Når Robin hadde dratt, tok jeg meg en snar tur på datan, å da snakket jeg med jens, å sa jeg hadde lyst til å dra til sverige og det hadde han å! Så da ble vi enige om at det blir svergie tur. Så jeg stakk i dusjen og ordnet meg.

Nå er jeg straks ferdig med håret, så skal jeg sminke meg ferdig. Gå til Mia BP og levere en film og hente noen filmer, så skal vi gå til byen levere filmen jeg leide i går Ace Ventura. Jeg fikk ikke sett særlig på den for jeg lagde mat mens Pat,Robin og Arneberg så på filmen. Etter at vi har levert filmen skal jeg og Mia en tur på kafe.

I fem tiden blir jeg hentet av Jens, Emil og Michelle. Så skal vi møte Carl og Malin på hafslund så tar vi turen til svergie. Åh jeg elsker svergie.

Ja dette er siste dagen i ferien, så den må utnyttes mest mulig.

Hva skal dere en søndag som denne?

Ingen kommentarer: