fredag 24. oktober 2008

Åh er egentlig litt kvalm jeg å (A)


kjøpte sørlands chips i sta til i kveld.nam, hvilken type liker dere best?




Åh våknet i dag, hadde sovet så kjempe kjempe godt. Å Rbin stakkars var kvalm å måtte bli hjemme fra skolen, jeg hadde egentlig bare lyst til å bli hjemme med han (hmm egenlig litt kvalm jeg å). Men neida ble til at jeg var flink jente å dro på skolen, måtte stå i full storm på 111 å vente på bussen.

Skolen gikk helt ok, de to siste så vi på film, kjøpte meg en groc baguett til lunsj flink der, men skeivet ut ved å spise mc donalds til middag. Støvsuget huset i dag også. Å dusjet før man tok turen til fredrikstad hvor man møtte malin, dro og spiste på mc donalds og tittet i butikker. Handlet med ny maybeline svart strek! Noen som har prøvd den er slik grønn utenpå. Den er faktisk veldig bra, etter min mening. Så kjøpte meg sølv øyenskygge og en hvit strek. I og med at jeg har klart å rotet vekk den andre hvite streken min forje uke eller noe. Så tok vi bussen hjem til Malin, nå sitter vi her og ser på sex og singelliv filmen.

Så tror jeg ganske sikkert at jeg skal til Robin etterpå, sove der . aww<3

Ingen kommentarer: