torsdag 2. oktober 2008

I could never be your woman.

I dag våknet jeg tidlig kl 11? Akkurat som jeg har gjort resten av ferien, merkelig egentlig. Når jeg kan sove lenge våkner jeg tidlig, å når jeg må stå opp, vil jeg bare sove lengre. Hmm vi mennesker er litt rare egentlig, vil alltid eller ofte ha ting vi ikke kan.

Vidre denne morgenen gikk jeg en tur på datan, for så å slå meg løs på uke's rengjøring. Støv suget huset, og vasket badet og ryddet rommet litt. Så tok jeg meg en dusj. Tok 2 bussen til byen. I byen møtte jeg Nicky, hu spurte om jeg ville bli med henne til madison, for hu skulle ta en piercing på kors ryggen. Så ble med henne dit, etter det stakk jeg opp i salongen til mamma. Når mamma var ferdig på jobb, stakk jeg , hu ,Iselin og Ceccan på kina resturant og spiste. Etter detdro vi i butikken, handlet is og noe snacks, for så å leie film- I could never be your woman noe som vioste seg å være en fin film.

Litt før jeg dro til salongen til mamma leide jeg forresten He's the gril skal se den etterpå håper den er litt morsom.

Ellers er været like ille synes jeg, og nesen min er like snufsete.

Hmm har dere sett noen bra filmer i det siste?

Ingen kommentarer: