søndag 19. oktober 2008

Guttepus+Kino.


sov hos gutten i går til i dag. Så på noen filmer, så spilte han og Pat noe skye spill gosh, når du slo av synes jeg fortsatt at jeg hørte skyte lyder jeg.

Våknet i dag, så på tv,hmm noe film saker? Så gikk man etter en stund og dusjet. Bare slappet av og tv. Litt over åtte kjørte Robin, jeg og Pat på kino. Dro ned på pizzaninni en snar tur for å hilse på Michelle og Emil. Så Fritt vilt 2, var faktisk bra og skvatt noen ganger, da er det kjekt å ha en varm hånd å holde i<3

Etter kinoen ventet vi på at moren til Pat skulle hente oss, så kjørte de meg hjem.

Nå har jeg nettopp sist to ristet brød skiver og sjekket nettby, så tenkte jeg egentlig og ta kvelden.

Noen andre som har sett fritt Vilt 2? synes du en'eren eller to'eren var best? hmm

Ingen kommentarer: