onsdag 8. oktober 2008

Nerd!


Synes den sangen er så fin. Hva synes dere?

Åh fin fin fin dag på skolen, elsker onsdager, begynner to timer senere. I dag hadde jeg en time historie og filsofi, og i klassens time trengte vi bare være 15 min så var det mat. Deretter hadde jeg sosiologi og sosialantropologi i to timer men den siste timen fikk vi dra hjem og lese på prøva vi har i morgen. Er slik 80 sider. Jeg har skrevet notater til så g si alle har 6 sider igjen?

Tok fem over ett bussen hjem, opp på datan satt litt der. Så tok jeg meg middag slik halv fire, mamma jobber sent på onsdager og det gjør Tom å så jeg lagde bare noe spagetti og kjøttdeig.

Nå skal jeg surre pitte litt til på nettby før jeg hiver meg over med notateringen av de siste sidene, forså og lese gjennom sammendrag osv. Så må jeg gjøre noen his og fil lekser.

Så i dag blir det nok ikke å gjøre noe spesielt.

blogges.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, iris, jeg ELSKER den sangen!
Begynte å høre på den på flere år siden, og jeg blir ikke lei, nei!

80 sider? Det var en del ja ;o

Lena. sa...

Den sangen er så utrolig nydelig!:) Fin blogg, snuppæ. Linker til den på bloggen min jeg ;D

Anonym sa...

Ja, du kan ordne på innstillinger sånn at du kan få en varsel på mail :)

Anonym sa...

Hehe, ja, det er kjekt å vite når man får kommentar egentlig! :)

Ine Therese sa...

sitter å hører på den sangen nu btw! ok. blir bra saker vett. lykketil¨på prøven imorgen <3

Andrea Eline sa...

Hva heter sangen ? :O