mandag 13. oktober 2008

Oslo here we come.



Jess, så ble det ikke noe moss etter skolen, vi tok turen til Oslo i stede<3
Når vi kom dit var vi ille sultene, så da ble det cheese burger, kips og sjokolade milkshake på mc donalds. Så tittet vi rundt i Oslo. Ente opp med å kjøpe meg en svart tube kjole på gine trivot og en lilla stripete t-skjorte fra herre avdelingen på h&m. Å e by gave til Robin.

Etter å ha tittet en stund, så hadde kl blitt masse, vi skulle ta ni bussen hjem, så gikk innom slikens 7 elleven liknenes sak, kjøpte slik ferdig skjært frukt og smoothie og en bolle med sjokolade for å ha på bussen hjem. Bussen var ved valaskold slik 22.40 så gikk jeg hjem, dusjet og nå sitter jeg her og tenker på å legge meg.

natta natta , blogges.

1 kommentar:

Renate sa...

Jeg elsker mc donalds. Synd vi ikke har det her jeg bor :(