tirsdag 14. oktober 2008

Notatering... Film forslag?


I har vært en hel ok skole dag. De to siste timene fant vi ut at vi skulle ha fremføringen i norsk i dag, gruppen min. Og vi hadde ikke fått øvd eller noe, så fikk litt tid ute på gangen for å finne ut hvem som skulle lese hva osv. Å det gikk helt ok.Vi fikk også gå 30min før, noe jeg satt stort pris på for da rakk jeg fem over to bussen hjem.

Kom hjem ti på halv tre, opp på datan en tur. Så dusjen. Nå har jeg fønet håret og skal til å skrive ferdig notatene mine til historie og filosofi prøven på torsdagen, så lese over sammendragene. Så blir det vel noe middag etterpå.

Så kanksje jeg stikker en tur til byen for å leie film forså å dra til Robin<3

sett noen bra filmer i det siste? Noen Forslag?

1 kommentar:

Lise Lotte sa...

aww, takk ^^
Ja, har mekka den selv ;P

Okey, tenkte å adde deg nå @ min ;)