torsdag 23. oktober 2008

Beating hearts baby.



Noen som har hørt denne sangen, fått helt dilla jeg, er slik glad sang liksom.


Skolen i dag var helt ok, hadde matte prøve, tror og håper den ikke gikk slik som forje, for den gikk rett vest.

Nå har jeg kommet hjem, pakket baggen og skal til å vakse bade, så dusje, ta bussen til byen. Så til Michelle jenta mi<3 Være der noen timer, til Robin er ferdig på øving, så tar jeg bussen til han<3


Hmm for et drit vær i dag, er så lei dårlig vær. Greit nok at det blåser lit tog kan være litt kaldt, men ikke når det regner og er full storm ute!

3 kommentarer:

Lise Lotte sa...

gen var kjempesøt :D

Anonym sa...

Haha, ja, jeg husker jeg hadde helt dilla på den i 10. klasse!

Nadia sa...

Du har blitt glad i sangen som du fant på profilen min jo! Artig :) Hehe. Ja,utrolig deilig med helg nå altså, får ikke beskrivd det engang. Mihi. Headeren er det en som heter Hilde som har laget, som driver og lager headere til folk og sånn, ho er kjempe flink!