torsdag 30. oktober 2008

OD-dagen.

I dag har jeg jobbet på kaffe liten, en nokså ny kafe i gå gaten, rett ved salongen til mamma, to søstre. Begynte ti og jobbet til tre. Åh de har så gode slike sandwicher osv der, å kanelbollene nam. Iskaffen og latten er også noe å anbefale.

Etter jobb tok jeg men en tur til fredrikstad og møtte en venninne, tok en is eller jegtok en fruit youghurt. Så tok jeg bussen hjem. Vasket bade og ryddet pg tok meg en dusj.

Nå sitter jeg her pg skal liksom egentlig lese på prøve men får meg aldri til å lese, det er tysk det er snakk om. Så er det egentlig rart, men skal begynne snart, for kan ikke stryke igjen, jeg virkelig skjønner ikke tysk. Det er uforstålig! Så hører jeg på noen av de nye sangene til escape the fate, de er litt annerledes enn de gammle, hmm. Roligere eller hva jeg skal si.

Så håper jeg på noe god kvelds mat! For jeg elsker mat, om dere ikke viste det.

jaja. Hvor jobbet du på OD-dagen?

1 kommentar:

Lise Lotte sa...

Kult :D
Cafè å greier ^^
Masse koslige mennesker og slikt regner jeg med?