søndag 12. oktober 2008

Oh sunnyday.


I dag dro jeg hjem fra tante i ellve tiden, dusjet ig fisket meg, satt litt på datan. Halv fire tok jeg og Mia BP bussen til fredrikstad for å møte Lise(Bobby). Stakk ned på butikke så jeg fikk kjøpt en herlig sak med iskafe-cappuccino og to boller , en med rosier og en med sjokolade. Så gikk vi rundt og tittet litt. Møtte brått Malin, og Nadia og det var koselig. Endte opp med og kjøpe meg et gult skjerf på cubus det var fint. Pluss at det er 20% på hele butikken der nå, så ble jo billigere i tillegg. Var ordenltig fint vær i dag å, blåste en del men solen skinte fordet. Da blir humøret automatisk bedre enn når regnet iler ned og det er grått ute.

Tok seks bussen hjem fra fredrikstad, gikk hjem fra valaskjold, pakket, så kom pappa og hentet meg litt over syv. Kjøre innom mix, leide to filmer- the brave one, sett før men er ille bra. Åsså leide jeg sugarhouse, som jeg og Robin så senere på kvelden-den var egentlig ikke noe særlig. Etter mix kjørte papap meg til Robin.

Kom dit slappet av så film, spiste osv.

Noen som vet om noen steder de selger kule luer?

Ingen kommentarer: