mandag 27. oktober 2008

Søteste morgen ansiktet<3


Ble til at jeg dro til Robin, i ti-tiden på fredag. så på film og sov over.

Lørdag så vi på noe film, spiste, var på torp så i halv syv tiden dro vi tilbake til bede, med Pat og Bøkie. Jeg ble hentet av pappa der, dro og kjøpte noe snacks og leide to nye filmer Drillbit Taylor-bra og kode navn hunter + 27 dresses som jeg hadde lånt av en venninne. Så kjørte papap meg hjem slik at jeg fikk dusjet og hentet meg nye klær og kjørte meg tilbake til Robin. Satt litt i bua med Robin,Pat og Bøkie, hørte de spille litt og snakket. Var koselig. Så etter en stund stakk vi inn å statt på filmene, sovnet sikkert i ett, to tiden.

Søndag slappet vi av og tok det md ro, Robin lagde middag! Og så så vi på den filmen/serien kode navn hunter-bra, gikk på nrk1 før. Så skulle jeg egentlig hjem på kvelden men ble til at jeg sov over.

Våknet i dag til søteste morgen ansiktet aww<3

men men blogges senere i dag, for dagens hendelser, noe som innebærer maling?

1 kommentar:

Lise Lotte sa...

oooh, er den 27 dresses bra? :D
Digger hu som spiller hovedrollen, og har så lyst til å se den filmen en gang :) <3