onsdag 22. oktober 2008

sleep tight,good night.

Ble til at jeg rettet noen streker og fylte litt på tatto'en i går. Så kjøpte jeg meg to stropp løse topper på gina tricot, en lille og en svart. Dro til Michelle en snar tur så til Robin<3

Våknet i dag ved siden av peneste! Han måtte stå opp tidlig eller vanelig tid egentlig kanskje bare jeg som begynner senere på skolen på onsdagene. Fikk jeg en dyne til over meg, så slappet jeg av litt til. Sto opp lit før han skulle dra, så fikset meg, gikk ned til 111 veien for å ta bussen. Måtte vente 15 min i kulda for bussen kom aldri. Så tok jeg men turen inn i salongen til mamma og bløget håret, dro på skolen.

Etter skolen dro jeg opp og leide to filmer. Varg Veum-falne engler, helt ok. Så Orphange-som ikke var noe særlig i det hele tatt! Pluss at det viste seg at den var spansk. Så har jeg spist, og dusjet. Fikk mag bladet i dag, så tenkte lese det så legge meg, så blir tidlig i seng i dag, men er ikke mye mer å gjøre nå, så hvorfor ikke bare sove?

jaja. night nigt, sleep tight.

1 kommentar:

Lise Lotte sa...

aww, den dere orphenage elr den, jeg var på kinoen, og ja, den var litt dårlig. Siden det er sånn standar ting. og at den er spansk.
Var litt ekkel bare innimellom, som når gamla blir splætta av bussen elr noe sånt lissom XD
men men ^^ <3