onsdag 1. oktober 2008

sovet godt?


I natt vred jeg meg og måtte fly ned på do flere ganger for å snyte meg. Å være tett i nesa er noe herk, i tillegg var jeg redd jeg skulle vekke Robin og resten av huset når jeg fløy opp og ned hele tiden. Men det gikk fint.

Våknet i dag tidlig, satt på seinfeld og små tittet og sov litt. Så begynte jeg å fikse jeg, og tok bussen fra Robin halv tre eller noe til byen. Drit vær i dag også, regner og blåser. Hadde virkelig blitt glad for litt fin vær noen dager nå. Lettere å bli frisk også når det ikke er så himmla kaldt.

Når jeg kom til byen, dro jeg til salongen til mamma, tok hår kur osv i håret, vakset det og fønet det osv. Så farget jeg brynene litt, siden de har blitt så ille bleket av solen. Det å farge brynene synes jeg er litt skummelt, for om du brått har fargen på for lenge så ender du jo opp med svarte bryn, ikke mye fint til meg som har lyst blondt hår. Så dro jeg leide film the eye, håpe den er bedre enn forje filmen jeg leide, da sovnet jeg jo bare.

Har nesten nettopp dusjen, tatt på meg joggisen, å tenkte og hente meg noe is og sette på filmen snart. Så ha en fortsatt fin kveld folkens.

Blogges

1 kommentar:

Anonym sa...

Hva handlet filmen om?:)