mandag 6. oktober 2008

Første skoledag.


Ja i dag var det første skoledag, drit vanskelig og stå opp i morges, og jeg var ille trøtt å. Sov hos Michelle i går til i dag, så satt på med Roger til byen kvart over syv. Klarte selvsagt å glemme rette tangen min hos Mia i går. Men Thea kom som en reddende engel og sa det var greit jeg kom innom henne, så fikk rettet håret mitt der.

Så var kl 8 og det var skole. Morgenen begynte med to to timer historie og filosofi, deretter en time matte og så sosiologi og sosialantropologi. Så hadde jeg to fritimer hvor noen av jentene bare snakket osv, og avsluttet dagen med to timer media. Sluttet kl 15. Da sto mamma utenfor for å hente meg! slapp buss i dag. Pga skulle ut og finne meg ny mobil siden abbonomentet mitt går ut den 10 og i tillegg vil jeg bytte over til nonstopp. Var innom 6 tele butikker eller slik der de sleger tlf. Ingen hadde den rosa flotte jeg ville ha. Men så stakk jeg til space world og snakket med Ronny, å han skulle se hva han kunne fikse, så skal innom han igjen i morgen etter skolen for å skjekke!

Så kom jeg hjem, tok meg kjpp dusj. Nesten halv seks kom Michelle<3
Så tok jeg turen ned for å ta meg noe kvelds mat, rette håret, pusse tenner osv.

Fikk forresten tilbake trådløsen i dag å det var jammen på tiden! Vært uten internett over to uker og trådløs i en mnd? Huff..

Nå skal jeg se på sex og singelliv, så blir det vel å sove.

blogges

Ingen kommentarer: