mandag 13. oktober 2008

skoledagen.


I dag strartet dagen med en time historie og filosofi, vi hadde vikar og skal vits ha handenne uken og kanskje neste. Han var ikke noe særlig om jeg skal være ærlig. Etter det hadde vi en time matte, da satt jeg og skrev notater til historie og filosifi prøven. Så to timer sosilogi og sosialantropologi. Deretter matfri og to timer fri. Da dro jeg opp i frisør salongen- to søstre, vasket håret. Å siden jeg hadde så god tid, tok jeg å prøvde ut bølge tangen, fader så uvant. Er jo vant til det slette håret, i og med at jeg sletter det to ganger daglig så og si hver dag.

Nå sitter jeg da her og har media. Slutter tre og da skal jeg og en venninne til mosse proten for å titte litt:)

noen som har prøvd ut slikens bølge tang? Hva synes dere om bølgete hår?

3 kommentarer:

Signe marie sa...

Bølgetanga er søøt
bare at jeg får så sykt stort hår av det. ahha :p

Anonym sa...

Ja, tila tequila er HOT!

Elena sa...

Leonore!
Ilu<3