tirsdag 7. oktober 2008

En dødene rytter?


Jada i dag skulle vi skrive stil de siste 3, 4 timene om middelalderen, jeg tok opg1 før var liksom helter riddere så skulle jeg skrive forskjellen mellom fortidens helter og nå tidens. Jeg gikk etter nesten en time for da var jeg ferdig, skal bli spennende og se hva jeg får på denne stilen. For internetten min ville ikke virke så her måtte jeg bruke fantasien.

Etter skolen gikk jeg innom space world for å høre om tlf, jeg skulle komme tilbake i morgen. Tok to bussen hjem, gikk en tur på datan, sp i dusjen. Fikset meg, spiste middag og tok fem bussen til byen. Forså å ta bussen til fredrikstad for å møte malin. Kjøpte meg en iskafe-cappuccino, og en bolle med sjokolade i. En halv time etter tok vi bussen til sarp, malin skulle se på klokke på sesion. Men de hadde den ikke, gikk innom carlings, hvor de nå søker hjelp, men man må selvfølgelig være over 18! Malin kjøpte seg en kjempe søt lue! Så tok hu halv åtte bussen hjem, og jeg ble hentet og slapp å gå hjem for en forandring.

Nå har jeg nettopp kommet hjem og skal skrive notater til Sosilogi og sosialantropologi prøven jeg har på torsdagen.

Så blir det grey's anatomy kl 21.40 noe jeg ser frem til<3

blogges

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den oppgaven valgte jeg også,
tror den ble litt bra :D

Signe marie sa...

GJETT om jeg valgte den samme oppgava a?
Fryser jo ikke der da, duust:p (badeland)

Ine Therese sa...

haha, tror egentig de feste valgte den oppgaven. Jess, jeg tar med ett slikens svart IKEA pledd imorgen, ta med deg ett du også <3

Signe marie sa...

Ine, skal du ha med deg svarte pledd på BADELAND? hahahhaha :D
Neida, det var hot :D

Anonym sa...

Hehe, et annet sted, er nemlig en lærling som skal gjøre det, så jeg får til halv pris :D