onsdag 29. oktober 2008

Lei av å male?

Våknet i dag ved siden av beste<3 bare slappet av en god stund jeg for begynte jo ikke før kvart på ti så sto ikke opp før slik kvart over syv. Litt før Robin dro. Så fikset jeg meg og alt det der. Så kjørte søstra til Robin meg til byen. Deretter dro jeg i salongen til mamma og bølge håret. Så på ultra-kjøpe lunsj. Skolen 4 timer(13.20), byen kjøpte meg en t-skjorte på h&m herre avdeling, grå aktig med noe lilla og rosa på.

Så tok jeg bussen til nye huset, malet i ca 4 timer i dag, begynner bli nokså lei all malingen, å ikke misnt støl bak i låra. Tok meg en tur på datan, for så en kjøre tur til drive in på mc donalds, middag. Så hjem spise, og datan. Nå skal jeg straks hoppe i dusjen, så blir det vel litt data å bare legge seg.

Det skal vist ha snødd tidligere i dag å, noe jeg ikke fikk med meg siden jeg malet. Å nå er det det elendige været her. Det regner som bare det å blåser. huff håper på fint vær i morgen!

2 kommentarer:

Lise Lotte sa...

jeg veit, tysk suger hestebæsj.

Anonym sa...

Du kan se masse forskjellig, programmet ligger på hjemmesiden til kinoen :)